Plugg plugg och åter plugg !

Go' kväll bloggen!

detta måste tyvärr bli ett snabbis inlägg, för jag måste plugga , vi har 1 engelska glosförhör, 1 förhör på futurum i engelska och 1 förhör/prov i SO om grekland !
Håller tummarna för mig egen skull , och även ni borde hålla era tummar för min skull ;)

hmm...
idag har jag pluggat hemma hos Donja,
fast vi kom inte fram till ett skit.
vi satt bara och skrattade åt alla greker med små snoppar som donja kallar dom!
Men men, så kom jag hem och då pluggade jag väll lite bättre kan man väll säga ;)
Så nu har jag suttit och skrivit massa engelsa glosor och futurums grejs !
Och så massa om dom gammla grekerna som krigade hej vilt !
greker assa ;)

HAHAHA jag och donja vi drack mist 5 STORA koppar tea hemma hos henne det gör vi jämt när vi´pluggar : klunkar tea och äter popcorn xd
så gissa om jag kissat mycket ? ;)

Nej nu måste jag sluta jag ska duscha snabbt sen ska jag fortsätta mitt pluggande !

typ jag ! fast i femininform!



                                                  see you tomorrow !

Kommentarer
Postat av: Jeanettej

Jaha,vadan detta slarv med att plugga ;( ja, då måste jag bara säga : VG

2010-03-05 @ 06:49:25

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0