Man kan inte spänna muskler som inte finns !

Go' dagens bloggen !
Sitter just nu och dricker mitt älskade tea och har nyss kommit hem från skolan !
Det har varit en lång dag idag.
Vi satt och skrev manus och storyboards i två och en halv timme(typ) till våran film precis innan vi slutade.
Det är typ 5 storyboards papper och tre sidor manus för en film som blir typ 4,5 minuter lång :S
ganska konstigt ! Men men,
det är skit kul att skriva manus iaf !

Jag märkte anledningen till varför jag var å trött när jag skrev till er förut.
Några minuter senare när lektionen hade börjat fick jag tunnel seende !
och gissa vad som kom sen ?
JO ett migrän anfall !
gjorde så ont va !
trode jag skulle dö, fast det var ganska lindrigt eftersom jag han ta värkis precis i början , som jag fick av Johanna !
TACK JONNA !<3

På bilden i dag hittade jag världens sötaste bild:

Tjejen - Jag vill ha gula vägar.
Killen - Jag vill ha dig !

Så söta :)
jag tyckte den var urgullig så jag tog ett snabb kort precis innan vi slutade.
HAHAHA, i dag på bild lektionen satt Calle & Simon och styp skrek till Alex att han skulle spänna sina muskler. Dom satt såhär: Spänn , spänn spänn.
Så tillslut fick jag damp på dom och sa lite halv högt så bara dom som satt bredvid mig hörde: Man kan inte spänna muskler som inte finns.
Alex är så smal så det går inte att beskriva han är sjukt smal!
så jag tyckte det den repliken passa gött bra in där :)

Nej nu måste jag sluta skriva ska fixa en sak på internet, så hörs vi sen ?

 
                                                        bra, puss så länge !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0