Lilla data salen !

Go' morgon bloggen !
Sitter just nu i lilla datasalen med donja !
Hon sitter och skriver på sitt NO arbete. 
Eftersom Rovia inte är här så kan jag inre göra mitt/vårt arbete ! Så det är kört !
Det är skönt att Ola öppnar lilla datasalen på raster när man behöver göra arbete !
Så nu håller jag Donja sällskap !
Snällt va ??
 
typ jag och donja just nu xd
sitter och kollar på Donja nu är hon dödar skrivaren !
och nu kom Ismar !

jag håller på at somna bokstavligt !
jag orkar inte hålla ögonen öppna !
kommer sova på lektionen jag lovar !
fyfan hatar att gå sömnlös till skolan ! :(
nej nu börjar vi jag måste gå !

 
                                                    PUSS HÖRS EFTER SKOLAN !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0