Kan små bloggare kan jag :)

Hahaha en liten ego rubrik.
Jag är en små bloggare om man jämför med t.ex. Paow ?
Men idag ser vi mig som en av dom stora tjejerna !




Ditt utseende:
Hårfärg? Brunt just nu, men annars rödblond!
Längd? hm... 167-168 cm ? någon stans där ;)
Skostorlek? 38-39
Ålder? 13 fyller 14 den 21 Juni !

Kärlek:
Har du kille just nu? Nono, singel :I
Gillar du någon? hmm.. det kanske man kan säga.
Vem? det håller jag för mig själv.
Tillåter du din kille röra vid dig? ofc. ?
Överallt? Ehm, jaa?
Har du haft sex? Noe.
Hur många har du haft sex med? eh.. va ? sa just nej ? så ingen :S
Har du haft många förhållanden? Njae, det beror på hur man ser på saken !

Smak & stil:
Vad har du på dig? Just nu? Svart/vit tröja, mjukis byxor , trosor, strumpor och BH :) Najs va ? 
Hur ser dina trosor ut? Vita boxer med rosa tryck.
Har du någon BH? Jaa.
Hur ser den ut just nu?  Neon rosa spets och leopard mönstrade axelband.
Hur beskriver du en fjortis? vadå beskriver ? alla vet väll vad en fjortis är ? en person som är osäker på sig själv och har ett lite av onödigt beteende, sen behöver vi inte diskutera utseendet. 
Hur beskriver du en pluggis? en duktig människa, som sköter skolan precis som man ska, alltså riktigt COOL!

Yes/No:
Är du allergisk mot något? nepp
Tror du på gud? ohnej.
Har du en bästis? jajamen :) 
Är du vegitarian? Neopp
Har du varit med om ett stort gräl? japp, massa ggr.

Antingen eller:
Mjölk/saft? Mjölk.
Ibumetin/alvedon? Alvedon.
Katt/hund? HUND LÄTT :)
Cykla/gå? Gå
Öl/vin? hmmm... vin tror ja.
Kanin/hare? Kanin.



                                             HAHAHAH! tidsfördriv kallar vi det !

Kommentarer
Postat av: Jeanette

På sista frågan hade jag önskat att du skrivit INGET AV DOM :( angående påskäggen så tycker jag du e´lite för stor för att gråta OM du inte får leta :) däremot JAG vill leta ;) PUZZZZ

2010-04-01 @ 07:15:28

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0