Nu har ni mitt ord!!

Go' kväll bloggen !

hoppas ni haft en bra dag ?
Jag har en ganska TRÖG , dag, skolan går lika bra/dåligt som vanligt!
Hade även tjejgrupp i dag :) DET ÄR SKIT KUL :)
ser framemot nästa vecka :)

MEN !
Jag har bestämmt mig för en sak !
Vill ni veta vad?
KLART SOM FAN ATT NI VILL :p
okej här kommer det:


Nu har ni mitt ord, JAG SKA SLUTA TJOCKA MIG !
Jag kände det i dag, tittade på mig själv och baah: O-M-G, nu får det räcka, jag börjar gå över mot riktigt tjock :O
fast det kanske jag inte är men jag känner mig som ett berg :O
Så nu ska det vara slut på allt dåligt i kosten!

Detta betyder oxå:

att det är slut med honung i teat, jag har redan börjat.
Jag gjorde tea förut och baah: nej , jag ska bannemej inte ha något sötningsmedel i !
NEVER !
Så nu börjar mitt nyttigare liv,
Varje gång jag känner att detta funkar inte så ska jag tar fram detta inlägg läsa igenom det och få peppning !


     

                                               JAG SKA FAN KLARA DETTA!

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0