Hostar blod !


Nu har min hosta blivit värre !
Jag hostar lixom typ blod.
Det komemr blodsmak och när jag spottar kommer dit strimmor med blod :/
plus att det inte finns någon host medicin :/
hoppas inte att det blir värre bara.
Även huvudvärken har blivit värre, mitt huvud dunkar och jag har andnings svårigheter.
i vissa lägen får jag typ ingen luft !
Hel psyko !
och mysko för den delen oxå.
När det kommer starka dofter eller varm luft täpps luftrören igen & jag får typ ingen luft,
som när jag målade naglarna förut.
Då fick jag absolut ingen luft på kanske 5-7sekunder ! :(
skit läskigt :/





mmmmh....
denna bilden påminner mig om sommaren :D
som snart antagligen är här :)
fasiken vad jag vill bo utomlands :)
någon som vill köpa ett hus till mig någon stans i värmen ?
säg till i såfall!
om ni hittar ett hus maila mig då med inflyttnings datum och karta så jag hittar dit :)
maila mig på: [email protected]
hahahahah , sikken fantasi :P
men det hade vart fett najs :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Stackare som hostar blod :/



gud vilken mysig bild :)

Jag vill bara fråga en sak: Vill du seriöst bo utomlands ?

Och har du tänkt att flytta utomlands när du blir äldre ?



Kram !

2010-03-25 @ 15:30:57
Postat av: Andrea

usch då, det låter ju inte kul! Hoppas du blir bättre snart iaf :)

2010-03-25 @ 16:01:28
URL: http://andreahansson.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Svar till Andrea:

nej det är inte alls kul, varje gång man hostar får man en frän blod samk i munnen :/

tack det hoppas jag med :)



ha en fin kväll (:

2010-03-25 @ 17:33:29

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0