HACK I HEMSIDAN !

Nu har jag tagit reda på att det är hack i bloggsvars hemsida ! Och att saga inte har något med detta att göra !
och vill be Saga så hemskt mycket om ursäkt !
för att jag skällt på henne !
FÖRLÅT MIG SNÄLLA SAGA !
förlåt , känner mig jätte dum!
Det är inte ofta jag sätter mig och ber om ursäkt, men denna gången gick jag förlångt, att skälla på nåogn som inte ens gjort något är det värsta du kan göra ! 
FYFAN OM NI VISSTE HUR DÅLIGT JAG MÅR INNOMBORDS JUST NU !
Kan inte ens beskriva för er hur illa jag mår för att jag bettet mig som ett svin !
hoppas du kan förlåta mig !
                                                 

                                                    länk till hennes blogg :
                                                  http://spotlight.blogg.se/

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0