FYFAN HATAR KANAL 5 !


När jag förut satt för att kolla på ONE THREE HILL! så fick jag mig en chock !
Det stod: Strax: Förhäxad !
Och jag baah: NEEJ !fan är det uppehåll idag ?!
Och så går jag in på kanal5s hemsida och får mitt livs chock!
DOM HAR TAGIT BORT ONE THREE HILL FRAM TILL SOMMAREN OM INTE LÄNGRE !
ÄR KANAL 5 HELT PANTADE ?
DOM KAN VÄLL INTE TA BORT TV HISTROIENS BÄSTA SERIE ?
ÄR DOM HELT SJUKA I SKALLEN ?
Jag blev så jävla förbannad så jag skrek rak ut: JÄÄÄÄÄVLAAAAAAAA KANAL 5 !
Nu tänker jag bojkotta hela kanal 5 fram till dom börjar sända one three hill igen!
Dom kan glömma att jag tänker titta på:
Cougar Town.
Vakna med the voice.
7th heaven!

Fresh prince in bel air.
Dating in the dark
Outsiders
Wipeout
Vänner
Joey

JAG TÄNKER HÅLLA MIG SÅ LÄNGT BORT FRÅN KANAL 5 SOM DET BARA GÅR !
TILLS DOM SÄTTER TILLBAX OTH IGEN !



                                               JÄVLA KANAL 5 NI SKA FÅ FÖR DETTA !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0