Fetaost och Tea !

Go' dagens bloggen !

Sa ju att vi skulle höras runt 12 ? :)
Sitter just nu och äter fetaostmacka och dricker passionsfrukts tea :)
Hade två lektioner idag , HandledarTid och träslöjd !
Skoj skoj.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom jag har inte gjrot något spännande så det blir väll bara massa skit snack?

Och jag har inte löst problemet med bikini än :(
Omg Tomas  kommer bli GALEN !
Aja jag kanske har en i gaderoben men den är för liten :(
jag kanske hinner sticka och köpa en sen ?
vi får se , vi får se.

WOAAAH ! det är så gött att vara ledig :O




                                                             vi hörs senare, OK ?

Kommentarer
Postat av: Filippa

Vilket tea är det du dricker ?

det lät gott med passionsfrukt smak :)

2010-03-01 @ 12:54:34

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0