En fin reklam bild !



Kollade nyss på min blogg för jag skulle kolla om inlägget under hade hamnat på rätt plats !
Och då fick jag syn på denna otroligt snygga reklam bild :)
Det är reklam för CONVERSE !
Helt i min smak :)
jag har verkligen fått converse på hjärnan :O
jag är seriös, Converse är det ända jag tänker på !
Det är typ som att vara jätte kär i en person, man tänker på honom/henne hela tiden, på samma sätt sitter dessa skor klistrade på min hjärna !




                                                       är det en sjukdom ?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

uhlala!

Jag köpte nya idag, superfina lila! :D

PUSS!

2010-03-29 @ 09:32:46
URL: http://metrobloggen.se/mims

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0