Bästa mascaran och läppglanset på länge !


(sry bild i repris)

Maybelline New York's nya mascara som dom gör reklam för på tv:n är nog den bästa mascara jag testat !
Det är verkligen skit grym, borsen är böjd så det lixom är format till att passa ögonen perfekt !
Så det kommer mascara i både innre och yttre ögon vrån !
Och billig: 109 kr !
Så detta var ett riktigt klipp.

Likaså mitt nya läppglans H&M's egna !
Ger en vit glittrig yta som håller länge!
Det kommer med mycket glans på borsten så man slipper hålla på och smeta och smeta och mseta hur länge som helst !
ett minus är att när glanset håller på att gå bort från läpparna från man som en vit ring på läpparna det ser ut som grädde typ, det man får det i mungipan och det går lixom på inre läppen, man ser det klart och tydligt när man pratar eller har munnenpytte lite öppet!
Det är ett stort minus för det ser sjukt äkligt ut !(ska ta en bild en dag så ni får se hur jag menar)


               
                                  Vad använder du för mascara och läppglans ?

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0