update - VINN LÄNKNING !

Tänkta dra en liten tävling nu!
Jag ska in till stan och göra något speciellt idag, men frågan är vad ? Nu är det upp till er att gissa och dom tre första vinner länkning !
Så enkelt är det, skicka en kommentar till detta inlägget med kontakt upgifter som blogg, namn och e-mail så kontaktar jag dig om du vann!

Ledtråd:
Kolla i arkivet , det kan finnas lite info där !

Bildledtråd:

(bilden lånad från google)

LYCKA TILL !
VINNAREN KORAS NÄR JAG ÄR HEMMA FRÅN STAN IGEN!

 
                                                                                                               

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0