update - vill se VM live !

De hade varit en dröm , att få se VM macherna LIVE ! På plats i världlandet, jag personligen hade ju velat se en match i sydafrika, typ Spanien mot Honduras eller Spanien - Chile , jag menar känslan av en riktigt stor match , att få känna trycket ! AS BALLT !
Synd att man inte är rik :/ då hade jag lätt sett en Spanien match innan Torres slutar spela fotboll, men för hoppningsvis är det ett tag kvar.
Men hade jag haft pengarna hade jag lätt åkt och sett på VM, men nu har man inte pengarna så nu får man nöja sig med att kolla "direkt sändning" på TV ! :/
Men det funkar väll det med antar jag , men det hade varit häftigt att se det live :)


Spaniens vackra landslag efter vinsten EM 2008.
MEN I ÅR BLIR DOM VÄRLDSMÄSTARE !


                                                                                                              

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0