update - Vart är världen på väg ?

Satt igår och kollade på Aftonbladets hemsida, och så scrollade jag ner lite och hittade detta klippet:

Min första tanke var; Vart är världen på väg ?
Killen är 2 år och röker 40 cigg om dagen , vad är det som inte stämmer ?
Och att hans pappa säger att hans son blev beroende av cigg efter att han låtit honom testa 1 gång. Är ju helt omöjlig ? Man blir inte beroende efter en cigg, jag för min egen del kan sätta en 10:a på att hans pappa gjort honom beroende.
Det finns verkligen HEL sjuka människor ! Gör nått åt hans så kallade beroende istället, sjuka människa !
Sånt här gör mig fett irriterad , barnet är inte ens 3 år och hans föreldrar låter honom röka ? IDIOTER!              

                                                                                                          
 
                                                                                                               

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0