update - utflykt med Ottan, Olle & Alfons

Hejsan, ber om ursäkt för en grymt dålig update i går, men jag var inte hemma på hela dagen men jag hoppas att klippet fångade eranuppmärksamhet :)
ida blir det en utflykt med piknik till någon stans med Ottan, Olle(Olympia) & Alfons, ska bli riktigt kul.
Först ska Lotta komma hit med Alfons sen ska jag slänga en data stol och sen tar jag och Alfons bussen ner till Ottan och sen går/åker vi någon stans.
Vi vet fortfarande inte vart vi ska.
Men jag måste sluta nu ska hinna öra lite saker innan Lotta kommer, kram vi ses sen!



                                                                                                             

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0