update - TALLINN 29 MAJ

HEJ BLOGGEN ! <3

gissa om jag saknat er?
Skojar ni eller? ;O redan andra dagen fick jag ett psyk bryt för att jag inte kunde komma åt en dator !
Men det gick ju inte att lösa så vi hittade på nått annat i stället då blev det bättre.
Här kommer ett litet schema över vad vi gjorde dom dagarna:



29 MAJ/LÖRDAG; Vi var på nisse runt halv 8 på morgonen sen åkte bussen mot Stockholm som tog 8 timmar. Det var SJUKT jobbigt. Jag mådde grymt illa lite innan Södertälje, så folk fick sitta och höra på mitt klagande över att jag skulle spy vilken sek. som helst. Men jag kollade på Scary Movie 1 på Ismars mobil , och det började jag må illa. Sen tog vi massa kort i bussen(som jag inte hunnit föra över än , och Lollo har hälften) Sen när busen var framme i Stockholm, gick vi in på båtterminalen och då blev 4 av oss skit kissinödiga så då gick vi på handikapp toan alla 4;a , Jag , Lollo, Nelli & Rovia och vi dog av skratt där inne. Sen var det dax för hytt indelning som tog 15 minuter.
Jag, Rovia , Zanna & Donja sov i samma hytt både dit och hem på båt resan , när vi kommit ombord och kollat hytterna gick vi och åt buffé och jag finner inga ord på hur jävla gott det var!
Jag vräkte i mig ; Tjocka rostbiff bitar , 251561 gurkbitar typ och MASSA beanie sås , AS GOTT ! och det bästa va; MAN FICK TA HUR MYCKET MAN VILLE !
Och desärerna ska vi inte ens tala om! SÅ JÄVLA MYCKET TÅRTOR OCH FRUKT OCH GLASS OCH JA ALLT DU KAN TÄNKA DIG!
Sen sprang vi runt och skrattade och kollade taxfree för vad man skulle köpa på hemvägen, sen gick vi till båtens nattklubb och lyssnade på musik och drack grymt goda drinkar och klockan tickade vidare sen var kl. 23:00 då var vi tvugna att va i hytterna så vi fixade oss och gick o la oss, sen kl typ 1 var det killar från stockholm som spelade hur hög musik som heslt så vi fick säga till dom 2 gånger pch andra gången stog vi typ i 20-30 minuter och snackade med dom , skit kul!
Sen somnade vi och sov som djur.

                                                                                                             

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0