update - Spanien möter: SCHWEIZ, HONDURAS & CHILE

GRUPP H :


                                   Spanien                                                                            Schweiz

När?
den 16 juni kl. 16:00
Kanal: SVT1
Var? Durban

Arena: Moses Mabhida Stadium (70.000)
Hur det gått tidigare möten med Schweiz:   15 Vinster och 3 oavgjorda.
Hur tror jag att det slutar? Spanien vinner med 1-0
Kommentatorer i Matchen:
Chris Härenstam & Tony Gustavsson


                              Spanien                                                                           Honduras

När?
den 21 juni kl. 20:30 (på min födelsedag)
Kanal: SVT1
Var?
Johannesburg
Arena: Ellis Park Stadium (62.567)
Hur det gått i tidigare möten med Honduras: 1 oavgjord
Hur tror jag att det slutar? Spanien vinner med 2-1
Kommentatorer i Matchen:
Staffan Lindeborg & Glenn Strömberg

 
                              Spanien                                                                                Chile

När?
den 25 juni kl. 20:30
Kanal: TV4
Var?
Pretoria
Arena: Loftus Versfeld Stadium (51.760]
Hur det gått i tidigare möten med Chile: 6 vinster och 1 oavgjord.
Hur tror jag att det slutar? Denna är svårare, Spanien vinner med 3-1 
Kommentatorer i Matchen: Robert Perlskog & Jens Fjellström


                  
                                                                                                        


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0