update - Solen skiner för första gången

HIPP HIPP HURRA !!!!

Solen skiner för första gången på hela sommar lovet, i morgon har jag haft sommar lov i en hel vecka och idag kommer solen för första gången , gissa om man bli lycklig?
Man blir mycket mer glad och frammåt när det är varmt och soligt ute, men man blir lite stressad för man vill ju ut i solen innan den försvinner, så nu ska jag kolla buss tider sen bär det av till ÅBY, kommer ta massa bilder vi ska nämligen ut med vovvarna så tar med mig systemis och så lankar jag upp dom till er sedan !
Hoppas ni får en trevlig dag veresej det är sol eller ej!
´



                                                                                                   


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0