update - ska snygga till mina naglar lite !


(bild;google)

Nu ska jag snygga till mina naglar lite genom att måla dom i någon av dom 7 färger jag köpte idag :)
hmm... frågan är bara vilken av alla snyggingar!?
P-A-N-I-K!
men men... som oväxlings skull ska jag ta kort på alla nya och även på vilken färg det blev, och sän ska ni få se bild på det jag köpte till skolavsl. på Onsdag :)
smell yuah later !

        
                                                                                                       

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejsan Cajsa ! :)



Jag undrar vilket lack du använder och vart du köper dom :) Gillar oxå nagellack men lyckas aldrig hitta ett riktigt bra jag använder Isadoras & Mavala , men ja tycker inte att dom är så där jätte bra ! :/

jag försökte lägga in min blogg adress men det gick inte :(

kram/Lisafisa

2010-06-09 @ 19:04:50

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0