update - Ska jag se Eclipse ?

Yes i will!
Jag fick ett mail om den nya filmen och det var en tjej som skrev och undrade om jag skulle se Eclipse eftersom jag önsakt mig alla böckerna i f-present. Och SJÄLVKLART ska jag se den, men inte för än om ett tag för jag vill hinna läsa ut boken först, antagligen kommer filmen hinna komma ut på dvd innan jag kan se den eftersom jag får ingen ro att läsa nu när jag har Xavi, och jag har bara läst 95 sidor i boken och det är över 300 sidor så de lär kanske ta ett tag,
filmen hade premiär idag och jaa jag hade velat se den men nu är det mer värt att uppfostra Xavi och pussas och kramas med honom, än att gå på Eclipse, de är lite mer aktuellt att leka och busa och krama och pussa och upp´fostra Xavi faktiskt.
Men jag kommer att se filmen ABSOLUT!
Någon av er som sett den idag eller ? Vad tyckte ni om den?

  
eclipse_cullensfullsize


                                                                                                                

Kommentarer
Postat av: Alexa

Åh den var så himla bra! :)

2010-07-02 @ 00:26:45
URL: http://alexas.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0