update - PREMIÄR FÖR NY KATEGORI !

JA DET ÄR SANT!



Jag har en ny kategori kallad; Cajsa Listar!
jag tog bort: Cajsa Testar och la till denna nya kategori istället. I denna kategori kommer jag att lista t.ex. Dom tre snyggaste klänningarna i kändisvärlden just nu.
Det kommer nya listningar då och då och jag lovar att försöka och kommer göra allt för att få med en listning i veckan ! :) låter det bra !?
den första listningen kommer direkt efter detta inlägg !


                                                                                                                


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0