update - MOT SKOLAVSLUTNINGEN

Hej hopp i farten !

tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag springer iväg till skolavslutningen , som börjar kl. 08:15 en helt sjuk tid men men va ska man göra ?
Nu satsar jag mot ett låååååååååååångt och underbart sommarlov och sen börja 8:an med nya krafter !
Bilder på min outfit och sminkning och på själva skolavslutningen kommer när jag kommit hem, det kommer upp om max 5 timmar !
hmm... har lyckats få 5 stora munsårs blåsor inprickat till i dag ! F#N!
nej nu måste jag dra, jag har 5 minuter på mig, innan jag och hanna ska gå,
smell yuah later !



NÄR BÖRJAR ERAT SOMMARLOV??

                                                                                                         

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0