update - Min midsommar

Ja nu tänker jag dela med mig av mina planer för idag.
Jag och mamma ska antagligen ta bussen till 421 och köpa nagellack eftersom "NÅGON" har slarvat bort hennes lila lack så nu får vi åka och köpa nytt.
Sen i kväll ska vi hem till ett par kompisar som jämt på midsommar , nyår & påsk. och det är jätte roligt blir lixom alltid lyckat.
Sen i kväll kl. 20:30 ska jag sno deras tv och kolla matchen SPANIEN - CHILE ! och se Spanien knäcka chile på mitten och sen gå vidare till åttondelsfinal ? Eller är jag helt ute och cyklar? HAHAHA jag är nästan hundra på att det är åttondelsfinal för efter gruppspelen kommer väll åttondels finalerna ?
 
Ässh, man ska inte snacka om saker men inte vet vad man snackar om , det har jag lärt mig.
Men så ser väll kvällen ut ? Och för er som tycker detta låter grymt tråkigt så ska ni få se bilder och då kommer ni inte tycka att det är tråkigt :)
HAHAHA !
Men nu ska jag måla mina naglar ett lager till sen ska det torka och så ska jag måla dom lite glittriga(kanske) och om inte så hoppar jag in i duschen !


                                                                                                       

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh, TORREEEES!!! hjärta

2010-06-28 @ 14:31:43
URL: http://lioa.se

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0