update - Jag blev blå BOKSTAVLIGT !

Hej ber om ursäkt för dålig update det senaste, men jag fyllde år i går och vill inte sitta vid datorn på mig egen födelsedag.
Iallafall , jag tog årets första dopp , mys mys och sen åt jag tårta och fixade saker och öppnade presenter, ska lägga in bild i promise.
Men över till dagen.

har varit och badat i dag med eftersom Lucaz hittade en kompis att vara med så åkte jag och Ottan och badade det var jätte fint väder på morgonen så vi tänkte, bra då åker vi och badar, sen så mulnade det på och blev ett tjockt grått molntäcke, och då kom funderade vi på om vi skulleåka ändå och det kom vi fram till att det skulle vi, så vi packa matsäck och åkte och badade när vi kom dit var det S-K-I-T kallt, sen så badade vi en gång och det var helt okej men när vi skulle bada andra gången så gick jag i och Ottan säger till mig:

Ottan:Cajsa? du är fan helt blå under näsan?
Jag: ööh ? skojjar du? assa blå som färgen färgen blå?
Ottan: Nä du vet som kaninen blå , ja blåå!
Jag: ohfan men jag fryser så det är inte så konstigt.
Ottan: och nu är hela läpparna blåa.

Det går en stund:

O: Kolla dina armbågar
J: omg  va blåa
O: hahahaha du är en smurf
J: det är fan inget att skratta åt jag fryser som en kastrerad åsna.(ett uttryck)
O: HAHAHAHAHAH

en stund senare är hela min kropp blå, och inte bara lite lila skimmrig utan BLÅ! det typ lös blått !
så aah mitt tips till er: BADA INTE UTE I EN SJÖ UNDER 17 I VATTNET för då blir ni smurfar ;)


                                                                                                         

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0