update - Jag är med och tävlar om en egen designad kalender

Jag satt nyss och kollade på min ABSOLUTA favorit blogg: Lindablom.se
och såg att hon hade en tväling där man kan vinna en egen designad kalender, och SJÄLVKLART är jag med!


Håller nu alla tummar och tår för att jag vinner , för jag skulle verkligen behöva en egenkalender , anledningen till de är att jag tappar ALLTID bort min kalender men om man har en egen personlig så är man mer rädd om den, och med tanke på att jag fyllde år igår, så kanske en liten födelsedags present ? ;)

För att delta i tvälingen klicka här: VAR MED OCH TÄVLA OM DIN PERSONLIGA KALENDER!


                                                                                                         

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0