update - JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA-

- JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR, JA VISST SKA HON LEVA , JA VISST SKA HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR !
ETT FYR FALLIGT LEVA FÖR JEANETTE , HURRA HURRA HURRAAAAAAAA !

Min fina mamma fyller år i dag, grattis och hoppas att du får en underbar dag ! med mycket presenter !:)
OCH JAG TYCKER ATT ALLA NI SKA SÄGA GRATTIS TILL HENNE ! NUUUU!



MAMMA ! <3
GRATTIS GRATTIS GRATTIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



                                                                                                        


Kommentarer
Postat av: Jeanette

TACK SÅ MYCKET, MIN LILLA ÄLSKLING :)<3<3<3<3

2010-06-07 @ 11:25:10

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0