update - I could really use a wish right now

Hejsan där ute.

Ber ännu en gång ursäkt för ett dåligt update, men det är sommarlov och man vill inte sitta som ett offer och blogga dagar ut och dagar in, om ni förstår.
Så ni får lida , sorry, (not)
Går va jag med Hanna och shoppa i FT och köpte två tröjor men den ena måste jag byta i dag för den var för liten jag pallade inte testa den , men det var den jag gillade bäst av dom  två jag köpte, JÄVLA NEW YORKER som inte kan gör storlekar som passar, jag tog en XL för jag gillar större tröjor och den satt som en M , fan är problemet?
Men vad ska man göra ? Skjuta dom i skallen med ärtrör ?
Så nu måste jag byta tröjan och så ska jag köpa en Baseboll jacka i rosa :) hahahaha, såg den i går på *********  så jag tänker köpa den i dag, och så ska jag kanske skicka efter ett Fernando Torres bedsett, eller örngott kanske det heter, snacka om otroliga drömmar.
Lucaz fick en otroligt snygg Barcelona tröja av farsan härrom dagen deras nya borta tröja för 800:- kr, så jag kan faktiskt få det örgottet av honom FÖR HALVA PRISET av tröjan. De kostar bara 475:-
Men men, det får man se hur det blir med den saken men jag ska köpa de inom det närmaste.
Nu gäller det bara att hitta någon att gå på FT med idag, jag vill inte gå runt där som ett offer och baah; im lonely, ingen vill vara min vän.
HAHAHAHA !
vilken syn på livet jag har , jag menar hur många åker inte och shoppar själva? Men jag behöver goda vänners goda råd. i think ?

Sen idag kommer 2 dagens outfit foton, bilder på mina presenter från my birthday och bilder på Bambi (min kusins hund som var här i går)



                                                 [B.o.B - Airplanes ft. Heyley Williams]

Kan inte fatta att det är Heyley Williams från Paramore som är med i videon och sjunger , assa jag tänkte mig hennes röst lite mer HARDROCK inte den vackraste R'n'B rösten ? :o
Men absolut en av mina favorit låtar just nu 

                                                                                                          

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0