update - Hos D med R

TJENA !

sitter just nu hemma hos min baby tillsammans med Rovia , vi lyssnar på musik och pratar om i morgon. skolavslutning vettu ;)
efter avslutningen blir det och sen blir det grillkväll med klassen kl. 18:00 på ett vackert berg hahaha vi e så söta.
sitter oxå och snurrar på Donjas tuggummiautomat, sånt liv man har, men nu måste jag sluta, vi ska dra ut och sen ska vi till 421 och käöpa puder till i morgon , men jag skriver till er när jag är tillbaka. hoppas ni håller ut !

 
gammal bild på mig, jag bjuder på den ;)

                                                                                                                 


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0