update - har inget att skriva.

hejsansa.
Jag har inget att skriva men jag skriver ändå, typ hahahaha , så jag varnar er detta inlägget kommer inte bli jätte roligt, men jag kände för att skriva medans ******* plockar i ordning på rummet.
Skulle sova här i natt men det sket sig för dom ska på dop i morgon. Får ta det en annan gång.
Har även varit med vovven, och busat lite i hundgården, S-M-U-T-S-I-G-T! Stavas det, hon hoppade och lekte jätte mycket och eftersom det regnar ute var tassarna jätte smutsiga så man fick byta kläder när man kom in, en t-shirt och träningsshorts fick jag låna :D tack tack !
De är riktigt mysigt att sitta här ska ni veta , jag har inget mer att skriva så smell you later, ska hem vid typ halv nio så hörs vi inte innan det så hörs vi då !


                                                                                                         


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0