update - frystorkat ?

Hejsan svejsan !

Jag vill bara klar göra en grej mellan gott och nyttigt !
På båten på väg hem från TALLINN köpte jag frystorkade jordgubbar i påse , för c:a 30 svenska och det var 30 gram i, supergott ! Jag älskar frystorkade jordgubbar och hallon, som när man köper specialK redberries då äter jag upp alla bär först !? en konstig vana bara.
Men när jag köpte dom på båten så var det som att komma till himmelriket , för min del! Jag trode inte att jordgubbar på påse skulle vara så gått, lixom dom får inte lika mycket syre som dom i ett cornflakes paket? Men O-M-G va goda dom var !
Varför kan man inte köpa sånna påsar med frystorkad frukt här hemma ? Jag menar det skulle sänka godis intaget hos folk enormt !!!
Det fanns massa frukt som: frystorkade, jordgubbar, bananer, och lite annat som jag inte kommer ihåg :$
men iaf, tänk om t.ex. HEMKÖP skulle sälja sånna påsar ? Skulle det gå bra i försäljningen ? JA ! det skulle de !
Jag personligen skulle sluta äta godis , och bara äta sånt , sen kan man ju göra olika som hallon, blåbär, körsbär, jordgubbar, äpple , annanas, banan , persika, ja massa !
Jag menar vanlig enekel torkad frukt är ju SUPER ÄKLIGT !!!!!!!!!!!!!!!!
frystorka skiten i stället! mycket godare !
och det är både gott och nyttigt ? då kanske läkarna/forskarna skulle sluta klaga på att var 5:te person är överviktig ? ! suck on that !

SÅ ALLA BUTIKER DÄR UTE I SVERIGE LANSERA FRYSTORKADE FRUKTER/BÄR PÅ PÅSE !
(och glöm inte  ; JAG SKA HA 10% AV DOM PENGAR NI TJÄNAR PÅ DET ! hahaha skoja ! bara ni lanserar de!)


        om inte ni gör det? DÅ GÖR JAG DET SJÄLV !                      

Kommentarer
Postat av: Christer Andersson

Vill bara tipsa dig om att jag förmedlar frystorkad frukt från Thailand

2010-06-29 @ 10:48:14
URL: http://www.takethai-sweden.se

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0