update - En lycklig valp ägare!

Japp då var man valp ägare ! :)
roligt som SATAN!, men mycket jobb, Xavi eller korven som jag kallar honom ligger nu bakom mig i valphagen gjord av kompost galler och sover djupt, men tror ni de va lätt att få honom att sova ? NÄ !
Först släpte vi in honom i valphagen och då blev det ett jävla liv, off och gnäll hela tiden och man började gråta för det var hjärt skärande, så bajsade han i hagen.
Sen somnade han när mamma satt bredvid honom och så sov han en stund och nu vaknade han så vi har varit ute och lekt lite och myst i solen så nu käkar han middag så sen ska vi nog ut om ett tag igen, så då bloggar jag senare, för nu kallar valpen!



                                                                                                       

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0