update - Cajsa Listar: De 5 snyggaste fotbollsspelarna i världen

Nu inför VM, som startade igår tyckte jag att denna listningen var självklar. Och jag kan nog säga att alla vet nr.1 men jag kör ändå :


De 5 snyggaste fotbollsspelarna i världen är:

1. Fernando José Torres Sanz !


2. David Villa Sánchez


3. Iker Casillas Fernández



4. João Filipe Iria Santos Moutinho


5. Frank James Lampard, Jr.



Synpunkter på listan ? Skicka ett mail eller en kommentar , TACK !


                                                                                                            

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0