update - Cajsa dyrkar

JORDGUBBEN!


Finns det något godare ?
Tänk er ni köper en ask jordgubbar för att ha som efterrätt och ni bara tar en kartong och tänker det här blir bra, så när ni kommer hem och ska äta dom så tar du din första tugga i jordgubben och hinner knappt sätta tänderna i den utan att det sprakar i hela munnen och det rycker i hela kroppen och innan för ögon locken ser du färgade racketer som flyger EN SMAK SENSSATION!
Det smakar sommar, jorgubben perfekt i balans mellan omogen och övermogen !
och man vill inte att smak upplevelsen ska ta slut det är som i jordgubbs paradiset, pappa har lyckats köpa hem 4 sånna askar med PERFEKTA jordgubbar och dom är så goda det går inte att sluta äta, !
Om man kunde ta en bild och känna hur gott jordgubbarna smakar genom bilden skulle jag slänga upp en på bloggen direkt men tyvärr nu går ju inte de, jag tycker man ska uppfinna ätbara och luktbara bilder !
JORDGUBBEN ÄR GUDS GÅVA TILL MÄNNISKAN ! Om jag fick bestämma skulle hela världen vara av jordgubbar!!!!



                                                                                                          

Kommentarer
Postat av: sara

Tycker du han ser ut som Tyra Banks? Haha ja vet han ser lite rolig ut på den bilden... :D

2010-06-24 @ 20:32:26
URL: http://bieberfever.se
Postat av: Cajsa Torres Daahl

Sv till sara: Men det var bara på de bilden !

2010-06-25 @ 14:34:22

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0