update - Amazing Thai




Förrätt - Kyckling spett i Satay(jordnöt) sås !
yummie!!!!!



Donja


Hanna


Här wokas det för fullt.'


Färdigt, på amaxing thai så är det buffe(om man beställer det) och så får man ta vad man vill sen ge man dom som jobbar där tallriken så wokar dom din mat sen får du en ny tallrik med din mat på, sen får du ta ris och valfri sås. OCH DET BÄSTA MAN FÅR TA HUR MYCKET MAN VILL :D


Jonte gjorde små hundar av tandpetarna, och aah detta är resultatet xD


Mini vattenmelon och kärnorna var tiniwieni !


Jontes mat : 30 KG ris, och 4852689 liter sataysås.


Jonte och Hanna


Hanna och hennas kompis: SwahiniTodd


Hedersgästen


Jonte & Buddah blev bra poolare tydligen XD


                                                                                                               

Kommentarer
Postat av: Hanna



Kan jag låna dina bilder till min blogg? (:



puss! <3

2010-06-11 @ 12:52:45
URL: http://hahosis.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0