update - aj aj aj !

Tjenare !

Ska dra till skolan om 20 minuter, ska hinna borsta tänderna och kamma håret innan , och ska oxå hinna ner till affären innan klockan bli 10.
aj aj aj min mage & hals, magen värker och jag mår skit illa, och halsen ska vi inte ens prata om , nu har jag konsikvenserna till varför man inte ska stå i korta shorts och linne i typ minus grader i tuve ! MAN FÅR HALS ONT !
hmm... ja ja vad ska man göra ? Inte mycket tydligen.
Idag i skolan är det en soft dag, vi ska kolla på film hela dagen och sen slutar vi , vi skulle till sisjön ientligen men det regnar så det blir inte av, men bättre att kolla på film tycker jag, för bad värmen har typ inte kommit än!
Nej nu måste jag sluta !'


                                                                                                                   

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0