update - 12:00

Go' morgon , eller snarare god middag ,
jag hade ingen bättre rubrik så jag tog klockslaget då jag började skriva, hahaha smarties !

Har nyss ätit frukost och så, vi ska idag gå ut med Beata och Olympia :) öööh, fråga mig inte varför jag skriver för jag vet inte själv, aja, detta blir ett sånt inlägg utan mening, hahahahahahahahah !
Men ska väll hem någon gång i eftermiddag , Lucaz spelar cupp i lerkil och jag är ensam hemma, men ni får lycka till så mycket. Så ses vi senare när ni kommer hem.
Nu orkar jag inte skriva mer för jag vet inte vad jag snackar om!


P.S JAG HAR SOVIT MED CALLE HELA NATTEN, MYS MYS ! ;)



                                                                                                              

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0