update - Svar på kommentar



Svar; Tjenare, kul att du kommenterar!
eftersom du håller med så gissar jag på att du är liverpool fan ? :)
Absolut hejar jag på Spanien, det är som känslan till hemlandet, hahahaha.
Och jag hoppas till gud att dom vinner.
Och dom är även det ända landslag som är värda en seger. Då ställer jag två frågor till dej
Vilket landslag ligger dej varmast om hjärtat i VM i år ?
Och Vem är favorit spelaren ?
Ha en bra kväll och kommentera gärna igen.


                                                                                                             

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jaadu, jag hoppas också verkligen att Spanien vinner, känslan när de spelar är något otroligt! Spanien är verkligen värda att vinna! Kul att läsa att någon annan än jag också känner en " kärlek till hemlandet" även om man råkar bo på en helt annan sida av europa :D



Ska svara på dina två frågor nu:



1. närmast hjärtat finns SPANIEN! <3 inga tvivel.



2. Jaadu, många av Spaniens spelare är ju otrolig bra, men Torres har ju nog det där specialla extra! :)



Ha en bra kväll du också! :)

2010-07-04 @ 17:04:13
URL: http://lilleej.blogg.se/
Postat av: Josefin

Håller med :/ de gick ju så braa i Em förra året så det skulle vara fantastiskt om det skulle fortsätta i samma takt :p Jag skulle ta det väldigt hårt om Tyskland vann.



Roligt i alla fall att jag har någon att prata med som också känner kärleken till Spanien :D

2010-07-04 @ 18:29:43
URL: http://lilleej.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0