update - Spanien vs. Holland/Nederländerna.

Ja nu blir det ett VM inlägg igen , men de får ni stå ut med. Iaf tills på söndag då är ju FINAALEN !
och mitt älskade Spanien slåss ju om VM titeln mot Holland som oxå vill ha titeln.
Matchen Spanien - Tyskland igår var ju grymt rolig fast ändå grymt skrämmande eftersom Tyskland hade sånna j*vla målchanser men Iker Casillas räddade ALLA !!
Iker borde ju lätt få titeln - Världens bästa målvakt.
Hoppas att han är tiptop till finalen och att alla dom andra spelarna oxå är i tiptop för de lär behövas, och hoppas Torres är i bättre form oxå. Är faktiskt grymt besviken på honom, men gullet är guldvärd ändå ;) hihihi.

Men jag är grymt spänd på finalen , mår nästan illa av bara tanken. Ingen av länderna har vunnit VM förut så de ger extra spänning, Men matchen blir nog väldigt intressant. En annan sak som är synd är ju att på Söndag får vi vänta i 4 år tills nästa VM, fast det skall oxå bli skönt att de är över för då släpper oron över att Spanien ska åka ut. Men sen om två år är det ju EM igen så det hinner komma emellan men ändå, de är tråkigt att det är slut.
Jag menar var fjärde års TRÅKIGASTE tv händelse är ju OS :/ (SUGER)
Men var fjärde års ROLIGASTE händelse/händelser är ju lätt EM & VM!!!!!!
TAGGAD TIL MAXX ASSA!
Men fasiken vilken match det kommer bli, hoppas bläckfisk miraklet tippar vinnst till Spanien det kommer stilla oron lite för tillfället tills på Söndag kväll.
Okej ni ska veta att jag skriver detta med otroligt ont i magen, ja okej jaa jag är otroligt spänd och hoppas och ber till gud att Spanien får titeln världmästare. Eftersom de är svårt att få mästar titlar i rad.
omg min mage , autch!
nu i efterhand har jag tänkt på att jag borde skapat en kategori som hetat: VM 2010 
för så mycket jag har skrivit om fotbolls festen så borde den få en egen kategori.


                                          

                                                                Vem håller du på i FINALEN?
              
                        
                                                                     VIVA ESPAÑA!



                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: DG

Spanien Vinner lätt

2010-07-08 @ 18:37:15
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Paul tippar BARA om Tyskland ska spela vet la du ;) mammas lilla älsk :)

2010-07-09 @ 07:02:06
Postat av: Cajsa Torres Daahl

Svar till Jeanette: Nej han ska tippa både Spanien vs Holland och Tyskland vs Uruguay men bara om han är hungrig.

2010-07-09 @ 09:33:53

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0