update - SPAIN IS IN THE FINAL!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

GO SPAIN GO SPAIN GO SPAIN!, KAN NI FATTA HUR ÖVER LYCKLIG JAG ÄR ???????
När dom vann jag skrek hysteriskt, kunde inte andas, mamma frågade mig om jag fick luft. HAHAHAH
Andades inte på typ hur länge som helst hahahahaha snacka om att typ dö.
JAG SA JU DE ATT VI SKULLE SPARKA TYSKARNA TILLBAKA HEM TILL TYSKLAND ! men vissa tvivlade.
Nu slår vi Holland/Nederländerna oxå så återstår bara 4 år av att vara världmästare och två år kvar av europamästare !
OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IDAG BÄR MAN SPANIEN TRÖJAN MED STOLTHET!!!

(bild ur EM 2008)

update - Någon som har en bläckfisk till salu?


                        

                                                                                                           


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Har du synpunkter på inlägget ? Posta dom här :)Köp dig 2 för säkerhetsskull ;) <3<3<3<3<3

2010-07-08 @ 12:46:30
Postat av: Josefin

Jaa, de var helt otroligt! :)Känner in mejj i din känsla, blev så sjukt lycklig, kunde knappt andas, glädjetårarna rann och var så nervös resten av matchen ^^



Tror & hoppas Spanien vinner, och om dom vinner så är du nog inte den enda som dör, jag kommer sitta och skrika ihjäl mejj som jag vet inte vad när jag ser på finalen i Grekland haha(;



OCH HJÄLP vad glad man blev när Torres fick chansen att spela, svårt att slita blicken från matchen...eller från Torres kanske :D

GOOD LUCK TO SPAIN IN THE FINAL! <3

2010-07-09 @ 10:03:03
URL: http://lilleej.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0