update - Sen middag.

Lucaz & Pappa har varit ute och fiskat sen två timmar(?) tillbax och nu väntar jag som en hungrig varg på middag, känns som att jag stryker runt köket hela tiden som en varg som väntar på att bytet ska hoppa ut ur busken.. berädd att attackera, känns lite så faktiskt.
Hungrig? Om jag är.

Kan varna för en bildbomb sen, bara så ni vet hahahah !
såhär kommer det se ut sen flyger det bilder överallt:


hörs efter middagen, pappa och lucaz kom nyss och hade fått lite fisk , men hade släppt tillbaka dom pga att dom va så små, men dom tog en av dom små och tog med hem , dom kan inte ens äta den varför ska dom då ta med den hem ?
Ta en liten firres liv bara för att visa stolthet, ta med kamera nästa gång och fota, mycket bättre de borde alla fiskare göra som inte ska äta fisken.
Juste : Hörs efter middagen!



                                                                                                                  

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0