update - Paul, i belive you



- Bläckfisk oraklet Paul har nu satt vinnaren i Vm finalen på söndag.
Spanien, im so sorry Netherlands.
Jag hoppas och ber till gud ännu en gång att bläckisen har rätt, han måste ha det.
Paul och jag kommer blir bra polare , hahaha.
han har även spått ut bronsmathen för att se videoklipp och läsa om paul klicka på nedan stående länkar:

www.sportbladet.se
www.aftonbladet.se/sport
www.aftonbladet.se/sportbladet

alla tre funkar men nummer ett är enklast att skriva. Jag använder mig av den.
GO PAUL GO PAUL!


 
                                                                                                                 

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0