update - löfterna de Spanska spelarna måste hålla

Om Spanien tar hem VM guldet i morgon så har dessa spelare lite löften att avverka:

Busquets: Jag rakar av mig håret.

Xavi: Jag färgar håret rött och gult.

Mata: Jag åker tillbaka till Spanien med Vespa

Arbeloa: Jag avstår från att dricka Coca-Cola i ett år.

Iniesta: Jag ska pilgrimsvandra till Santiago de Compstela.

Capedevilla: Jag kysser kungen på munnen, gör en tautering med VM-bucklan och rakar av Puyol håret

hahahaha, detta gjorde bara mer att man hoppas på att dom vinner !
HURRAAAAAA !

jag hoppas på att Capdevila rakar av Puyol håret.




Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0