update - Kissie, har du verkligen lyckats nu?


                                                     [Kissie - Success]
                                            
stå ut med den taskiga kvalitèn


Det tycker INTE jag iallafall.
2010's sommarplåga ? HAHAHAHAH ÅRETS SKÄMT?
Verkligen inte, detta är verkligen nått av det sämsta jag hört. Det går runt runt hela tiden , samma text och samma melodi , Har du inte fantasi flicka lilla ?
Jag menar Alexandra hon skröt så mycket om hur mycket dom jobbat med låten, och sånt då fick man äna lite förväntingar. Hade jag gjort denna det hade tagit 3 timmar max och så när dom klipper låten så klipper dom bara ihop samma rader om och om och om igen! Så thats it!
Hoppas att musik videon är lite mer imponerande än var låten var för den var HEMSK!

                               
                                                    Hiss eller Diss ?
                                                 Jag dissar den TOTALT !



                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: MICHAEL JACKSON [minnesblogg]

SV: Tack! :D , Håller med dig låten var hemsk .

2010-07-08 @ 12:12:20
URL: http://thekingofpop.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

haha håller med :P

2010-07-08 @ 17:54:06
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0