update- Ja då va de första juli

Gomorgongomorgongomorgon.(med göteborska)

Vaknade runt 20 i elva eller nått sådant efter att ha varit ute med hunden vid 6 tiden, (surt) och sen fick jag somna om, då kom Xavi in på rummet vid kanske tio i tio eller nått och la sej under sängen sen vaknade han vid ja halv elva nått ocxh då gick lucaz ut med honom. Så jag åt frukost och läste en tidning, nu har jag läst alla mina bloggar som jag följer, men det va inte mycket som hänt sedan i går kväll vid 23 tiden, något enstaka inlägg hos någon enstaka blogg.
Men men....
Vad har jag för planer för idag ?
Jo, nått i denna stilen hade jag tänkt mig: Nu ska jag ta på mig och så ska jag, pappa, Lucaz och Xavi åka upp till farmor med pengar och hon ville träffa bus vovven, så det ska vi göra, och vi ska vara tbx innan halv 2 för sen ska jag duscha och blåsa håret innan Donja(♥) kommer och vi ska fixa oss till Jontes fest i kväll, Jonte är Hannas kille för er som fattar nada. Men iaf, Vi ska fixa oss och sen kl. 17:00 går bussen från f-hemmet, och vi ska väll gå ut vid tio i kanske ? sen ska vi möte Nicopico inne istan och så ska vi åka bussen mot Rävlanda? tillsammans, och sen då aah så är vi där. det skulle tydligen inte komma så många första va det nått på över 20? (har jag rätt Hanna?) och sen helt plöstlig skulle bara 11 komma och i går hade folk sagt att dom inte kommer så nu ör vi bara typ 6 stycken HAHAHAHAHA ! Okej för min del är det ju bra för jag har svårt för att träffa nya människor, jag tycker det är skit jobbigt då blir det inte så mycket hejande och skaka handande ?
Men det är lite tråkigt att det bara kommer så få men va ska man göra.
och festen slutar kl. 00:07 så vi är väl hemma hos Donjas pappa kl. 01:30 kanske ? om ens de, för jag sover hos henne i natt. Så det blir ingen update för än jag är hemma i mon igen,

Ah det var väll typ allt, sitter nu med en sovande valp i knät, så det är lite svårt att skriva, men vi hörs när jag är tillbaka från farmor. håll ut!


              


                                                                                                        

 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

men ursäkta mig ;) vem var ute med vovven vid 6???? bara undrar, men hallå:)

Puzzzzzzzzzzzzzzzzzz

2010-07-01 @ 15:11:13

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0