update - el Niño - My story



Fernando Torres självbiografi - DAGENS VILL HA !!!!!!!!
Läste på en av favoritbloggarna att hon fått boken i födelsedagspresent och började genast leta efter den på nätet, visste nämligen inte att killen var författare
Hittade den på Adlibris för 220:- vilket jag tycker är ett rimligt pris, jag menar jag hade köpt den om den kostade 500:- oxå men ändå, 220 kr är helt lagom. jag menar författaren är inte vem som helst ;)



Har även lagt märke till att andre författaren som har hjälpt till med boken har samma efternamn, Antonio Sanz heter andreförfattarnen och Fernando har Sanz som andra efternamn.

Som sagt står snart i bokhyllan och väntar på att få bli läst , snart så !


                                                                                                          


Kommentarer
Postat av: Josefin

Dendär boken låter ju intressant! Jag visste inte heller att Torres är forfattare, men han är säkert bra på att skriva :)

2010-07-25 @ 21:07:37
URL: http://lilleej.blogg.se/
Postat av: EMMA

sv: Ah pojke hade varit sött :D



Jag tror det är hans agent som Antonio Sanz, är inte helt säker :D

2010-07-25 @ 23:34:04
URL: http://emmyni.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0