update - 20:30 Spanien - Tyskland

TAGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!

Kl. 20:30 i kväll möter Spanien Tyskland, Tyskarna hoppas på hämnd efter förlusten i EM 2008 som gav dom en andra plats medans Spanien hopppas på ett mirakel. Spanien är bra men Tyskarna är farliga.
Om man får tro bläckfisken Paul så kommer Spanien vinna, han har gissat rätt på ALLA tysklands matcher och denna gången tippade han vinnst till Spanien som tyskarna hoppas är fel(självklart)
Hoppas att Spain bräckar tyskarna igen som en liten påminnelse om hur bra dom är.
Men men, Torres där emot , kan bänkas eller ska med stor sannolikhet bänkas men hoppas inte de för han måste visa va han går för.
Man kan inte hoppas mer än att Spanien slår Tyskland.
Jag ska ta på mig min spanien tröja och min tjocktröja(VM tjocktröjan) och sitta och heja och skrika som en idiot! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

BÄNKA ER FRAMFÖR TV:N GOTT FOLK KLOCKAN 20:30!


Vilket av lagen hejar du på ? Spanien eller Tyskland.


                                                                                                                  


Kommentarer
Postat av: mathy

skicka din adress till min mail så ska jag skicka dig lite godis! for real!:)

2010-07-07 @ 17:42:25
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/
Postat av: anna

usch är så nervös över den där matchen.

2010-07-07 @ 17:53:58
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: MICHAEL JACKSON [minnesblogg]

Jätte fin blogg! :)

2010-07-07 @ 19:02:41
URL: http://thekingofpop.webblogg.se/
Postat av: Jeanette

Go Paul Go:) Cajsa du får kolla på blocket efter en octapussy nu ;) <3

2010-07-08 @ 07:54:39

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0