WOAH !

Förlåt förlåt förlåt !
för att jag har haft den mest ur usla uppdaten NÅGONSINN!
har inte haft tillgång till blogg.se eftersom jag har haft så mycket plugg som skulle vara klart idag så jag har inte haft tid att blogga, tyvärr, när jag har mycket i skolan får bloggen ta stryk !
That`s life !
Men nu är det över, ny vecka och nya tag ( på Måndag är klart!)

I mon ska jag träffa min lilla bäbis Gizmo min farbrors Bordercollie !
Han såg ut såhär senast jag såg honom(i augusti!):

Undra hur stor han är nu !?
Det får vi se i morgon, vi ska gå ut och gå i gunnebo så jag komemr ta mycket fina kort med min kamera, och då ska jag göra gämförelse bilder :)
Så man får se skillnaden, och sen ska Gizmo få stå modell på mina bilder oxå :)
LÄNGTAR !


                                                   vi hörs när vi hörs !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0