Video & vanligt !

En stor suck på blogg.se !
jag är så jävla trött på att sidan aldrig funkar och det är krångel med sidan hit och dit !
Det börjar gå mig på nerverna !
det har tagit mig 1,5 att bara öppna start sidan! Snacka om att man ger upp efter ett tag !
Och det gör jag efter detta inlägget !
Jag tänker inte sitta och kämpa mig för att blogg.se inte kan se till att sidan funkar som den ska !


förlåt om videon bearbetas när du ska kola på den men jag har inte tid att lägga upp den senare så den får fortsätta bearbetas så får du kolla igen senare , hunny !

Hihihi, video inläggen blir så jävla dåliga när man är trött och sliten och när man bara babblar på utan ens en ända förtanke på vad man ska snacka om !
Så det var därför det blev så himmla fel med 2- 1,5 - timmar xD
Som blev så upprepat och flurrigt !


Aja ! Nu ska jag vara social mot folket här hemma , och stänga av datorn tidigt, för funkar inte blogg.se tänker jag inte lägga ner tid på datorn ! Lixom hallå ?
Haha aja sov så gott fastän ingen av er sak sova riktigt än hoppas jag ! ;)

I morgon ska jag till My dog mässan , så uppdaterar er när jag kommer tillbax !
Och juste ! för blogg.se `s egen skull hoppas ni har fixat hack problemet på hela blogg.se annars ska ni får med mig och göra ! ;)




                                                                  Puss !

Kommentarer
Postat av: Donja

men ring blogg.se om det inte funkar.

dom fixar det då, dom hár gjort det för mig flera gånger. :)

2010-01-07 @ 23:16:29
URL: http://sweerch.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Sv till : Donja !

Haha tror du jag orkar ringa till blogg.se och klaga eller? Hahaha jag e duktig på det så kanske ska testa ?

2010-01-08 @ 21:45:45

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0