Vart är världen på väg ??

Läste på Aftonbladets hemsida nyss och fick en CHOCK !



Detta är nog det vidrigaste jag sett i hela mitt liv !
Jag menar vart är världen på väg ?
Dom första tankarna som slog mig : "är detta ett skämt ?" "Har en gubbe haft sex med ett får och det blivit en missbildning?" "Har dom gett fåret fel mat`"

URSH ! dett är verkligen det ÄKLIGASTE jag sett !! Jag spyr bara jag ser lamm stackarn !
Hur kan det bli såhär ? Jag menar ett normalt lamm har inte människo ansikte !!!
Kolla noga på hur lammet ser ut, man ser att det är en männsikas ansikte:

Stackars lamm !
Okej nu är ju lammet döfött, med tänk om lammer hade fått ett liv, kanske inte så länge eftersom missbildade djur inte överlever så länge (tyvärr) men tänk hur känd han hade blivit !
KOLLA MUNNEN !! det ser verkligen ut som en människo mun !
Kunde dom inte tvättat av blod och sånt så man kunde fått sett lite mer hur lammet ser ut. 
VIDRIGT! 
tänk om man blir hund uppfödare när man blir stor och första kullen får hundarna människo fejs !!
Hur äklig är det inte ?
Hade det varit mitt lamm hade jag släppt lammet och skrikit: AAAAAAAAH !!!! ETT MONSTER TA BORT DET ! DET ÄR ETT MONSTER, DET DÄR ÄR INGET LAMM DET ÄR ETT MONSTER !

Det är precis vad jag tycker om lammet: ETT MONSTER !


                                                            Läs mer på:
                               
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6429960.ab

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0