Världen är full av pengar !



1. Köpa en rosa mini laptop till mig !
2. Köpa en laptop till Lucaz
3. Köpa trådlöst nätverk till båda datorerna !
4. Köpa en ny mobil till: Mig , Lucaz & Mamma
5. Shoppa massa !
6. Köpa saker till Xavi.
7. Spara pengar tills jag flyttar hemifrån.
8. Köpa en blå ipod till Lucaz.
9. Renovera mitt rum !
10. KÖPA EN RESA TILL FAMILJEN !

Ja ! det var det jag skulle göra för 1.000000 kr.
Ganska mycket ! Pengarna kanske inte räcker ;)?
Hahahahaha ! Det finns en liten miljonär i oss alla ;)

                   
  
                                           Vad skulle du göra för 1.000000 kr ?


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du e´minsann en riktig snålvarg :) love you

2010-01-16 @ 10:18:44
Postat av: Cajsa

Svar till Jeanette: Vad tycker du jag ska göra med pengarna då? Köpa ett helt land som jag döper till jeanette land ? ;)

SKojja, nej men vad hade du gjort då?



aj löv jo tu ! 3

2010-01-16 @ 11:01:43

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0